Mijn eerste strandwandeling in Nieuw-Zeeland. - Reisverslag uit Waikanae Beach, Nieuw Zeeland van Esther Doornbos - WaarBenJij.nu Mijn eerste strandwandeling in Nieuw-Zeeland. - Reisverslag uit Waikanae Beach, Nieuw Zeeland van Esther Doornbos - WaarBenJij.nu

Mijn eerste strandwandeling in Nieuw-Zeeland.

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Mei 2013 | Nieuw Zeeland, Waikanae Beach

Vandaag ben ik naar het strand geweest.
Ik heb echt genoten van het uitzicht van de vele verschillende omgevingen en soorten natuur.
Ik ben naar het strand toe gelopen (max. 5 minuten lopen vanaf het adres waar ik nu logeer)
2 straten door en dan begint het echte natuurgebied.
Eerst krijg je heel erg ruig groen gebied.
Met planten die hier groeien als onkruid die wij graag als sierplanten zouden willen hebben.
Zo veel verschillende uitzichten in een wandeling van een half uurtje.
Dit is een plek waar je echt lekker even tot rust kan komen, of even weg kunt als het even moeilijk is. Ik heb wat foto's gemaakt:) zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten.

  • 20 Mei 2013 - 12:48

    Bertus Doornbos:

    Hoi Esther,

    vandaag voor het eerst kennis kunnen maken met je blog-site,
    mooi om zo de verhalen te kunnen lezen, is toch uitgebreider dan dat via What's app kan.
    Het ziet er daar allemaal mooi uit, echt een land om veel te ontdekken lijkt me; op zoek naar de hobbits :)

    xxx

    pappa

  • 20 Mei 2013 - 13:45

    Suzan:

    hoi hoi eshter,

    via je vader de site gekregen. Mooi hoor wat een verhaal. en je fotos zijn erg mooi .Geeft een mooi beeld van waar je nu bent en wat je allemaal mee maakt. fijn om zo wat aan je te schrijven
    geniet er van maak er een mooie tijd van .

    liefs suzan xx

  • 20 Mei 2013 - 16:41

    Geke:

    Dag Esther!
    Leuk om wat van je te lezen. Heb regelmatig aan je gedacht te laatste tijd. Wat een landschap!
    Liefs, Geke

  • 20 Mei 2013 - 20:20

    Opa Pieter Jans.:

    Leuk om je zo te volgen, ik had eerst niet door dat ik terug kon schrijven maar nu zie ik dat de anderern ook hebben geantwoord, hoop dat dit ook goed gaat.sorry hoor maar hebben ze daar een andere kalender , je schrijft dat je tot dec 2014 wegblijft.???

  • 21 Mei 2013 - 10:36

    Marianne:

    Hee Esthet

    Mooie fotoos. Voor hoeveel kindjes zorg je ?
    Ik heb ooit een film gezien over een Maori meisje, dat bijzondere gaves had en een mythe van de Maori's nieuw leven inblies. Ze klom op een walvis (als op een paard) en herstlde daarmee de balans in haar stam."Whale rider "heet ie. Ik denk dat het een beataande mythe is bij de Maori. Er kwam een mens op een walvis gereden door de oceaan en zo onstond het Maori volk,..bijzondere mensen hoor !
    Wens je veel plezier op dit best wel grote avontuür ! Liefs Marianne

  • 21 Mei 2013 - 15:23

    Anna:

    Lieve Esther,

    Wat mooi daar.
    Al je verslagen gelezen, snap er nu veel meer van. Fijn om je zo te kunnen volgen.
    Hopelijk heb je snel een baantje en kan je blijven tot december 2014? 2013?

    Liefs Anna

  • 21 Mei 2013 - 19:15

    Iris:

    Hoi Esther,

    Wat een mooie plek zeg! Ik kijk uit naar nog meer foto's en verhalen. Leuk om die te bekijken en te lezen!

    Geniet ervan,

    Liefs

  • 22 Mei 2013 - 10:06

    Opa PieterJans:

    Mooi dat wij zo met jou kunnen schrijven, maar lukt het nu niet meer of hebje het te drukmet alle nieuwe dingen en de kinderen. hou je goed doei Opa.
    ps Want jou geschrijfstond op datum,dus ik denk??

  • 23 Mei 2013 - 14:47

    Erlia:

    Hallo prinsesje,

    Ik vind het heel spannend om via je weblog te communiceren en zie ook gelijk van wie je allemaal berichtjes krijgt. Hartstikke Leuk !!!!
    Via je email adres heb ik je ook al wat gestuurd dus weet ik niet veel origineels meer.
    Maar volhouden daar hoor !!
    Het verrijkt je leven !!
    Vette knuffel
    TANNIE uit Zuid Afrika

  • 24 Mei 2013 - 21:38

    Humphrey:

    Dag Esther,

    Wat zit je daar op een mooie plek! Wat een prachtige natuur. Je zit daar ook nog bij een belangrijk vogelgebied van Nieuw Zeeland.
    Ik kan me goed voorstellen dat je daar even helemaal tot rust kunt komen.
    Succes met het zoeken van een baan.

    Hartelijke groet,
    Humphrey

  • 25 Mei 2013 - 05:24

    Esther:

    Hallo lieve mensen!

    Ik weet niet hoe ik moet reageren op jullie berichtjes. Dat moet ik nog uitzoeken Ofzo haha..
    Ik weet ook niet of jullie bericht krijgen van dit berichtje van mij.
    Ik vind het heel erg leuk om berichten van jullie te krijgen! :-)
    Ik ga het allemaal even uitzoeken haha! en er komt snel een nieuw verslag. Alleen gebeurd er nu niet zo veel...
    Dus weet ik ook niet waar ik over moet schrijven....
    Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Waikanae Beach

Esther

Actief sinds 11 Mei 2013
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 43604

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 27 April 2014

Backpacken in het zuider eiland

08 Mei 2013 - 30 December 2013

als au-pair in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: