het eiland leven... - Reisverslag uit Waikanae Beach, Nieuw Zeeland van Esther Doornbos - WaarBenJij.nu het eiland leven... - Reisverslag uit Waikanae Beach, Nieuw Zeeland van Esther Doornbos - WaarBenJij.nu

het eiland leven...

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Mei 2013 | Nieuw Zeeland, Waikanae Beach

Het eilandleven..
Het bevalt mij nog niet zo goed..
Ik kan me voorstellen dat mensen er van genieten.
Maar ik ben nog een beetje te veel gewend aan het gehaaste van het overvolle Nederland.

Hier gebeurd alles op zijn gemak en iedereen is relaxt rustig en zonder haast.
Het moet echt fijn zijn om zo te kunnen leven!

Maar ik heb het gevoel dat ik het niet kan. Ik heb het gevoel dat ik nog zo heel veel moet doen. En dat ik alles nog wil zien. En alles liever vandaag als morgen.
Volgens mij duiurt het ook nog wel even voor dat ik kan genieten van het langzame ongedwongen van het hier zijn!

Het is echt heel erg anders! Maar als je je er eenmaal bij kan neerleggen moet het heerlijk zijn!

Aan het begin van de week heb ik samen met Jackie een wandeling gemaakt langs de rivier. De heen weg de kant van waikanae en de terug weg de kant van paraparaumu. een heel groot verschil in natuur aan beide kanten. Natuur dat alleen maar word gescheiden door een riviertje. Maximaal 10 meter breed.
We zijn tot een bepaald punt gelopen, daar zijn we de rivier met een bruggetje over gestoken. Al met al een wandeling van 2uur.

Woensdag was iedereen hier aan het werk en was ik dus alleen.
Ik had gevraagd of ze een fiets klaar wouden zetten zodat ik op de fiets de omgeving zou kunnen verkennen. Dit was vergeten dus ik had geen fiets, Ik had de fiets vast zelf kunnen pakken. Maar de fietsen hangen aan het plafond en dus niet makkelijk te pakken. ik wou niet de hele dag thuis blijven zitten. Ik wou er op uit. dus ik besloot de bus te pakken. Ik snapte er niets van H aha uiteindelijk heb ik zo ver gelopen voor een bushalte dat de bus pakken geen zin meer had. Ik heb 8 km gelopen naar het station toe om daar de trein te pakken. De wandeling was lekker.

Verder heb ik deze week niet veel gedaan..
De dagen vliegen voorbij maar ik weet niet wat ik allemaal doe!
Als ik wat zinnigs te vertellen heb zou ik het zeker doen!

Voor nu ga ik maar proberen te wennen aan het niets doen. ;-)
GO WITH THE FLOW

  • 28 Mei 2013 - 14:11

    Erlia:

    hallo prinses,

    Yes YEs Go with the flow.
    Maar dat is niet makkelijk hoor als je nog zoveel wilt doen en zien.
    Go with the flow leer je pas als je oud bent !!!!! ha,ha,

    Lukt het wel met het solliciteren ???

    Hier in Zuid Afrika is de winter begonnen. Bewolking en af en toe een bui, maar altijd nog warmer dan in Nederland.

    Heb al een paar dagen de griep dus ik kan lekker gaan GO WITH THE FLOW en ik geniet er dan ook van. Fijn eens een keer niet naar de sportschool toe, wat een luxe.
    En lekker tutten.

    Nu prinsesje vanaf deze kant geen nieuws te melden.
    Veel liefs en toi toi toi
    TANNIE
    Zuid Afrika

  • 28 Mei 2013 - 14:11

    Erlia:

    hallo prinses,

    Yes YEs Go with the flow.
    Maar dat is niet makkelijk hoor als je nog zoveel wilt doen en zien.
    Go with the flow leer je pas als je oud bent !!!!! ha,ha,

    Lukt het wel met het solliciteren ???

    Hier in Zuid Afrika is de winter begonnen. Bewolking en af en toe een bui, maar altijd nog warmer dan in Nederland.

    Heb al een paar dagen de griep dus ik kan lekker gaan GO WITH THE FLOW en ik geniet er dan ook van. Fijn eens een keer niet naar de sportschool toe, wat een luxe.
    En lekker tutten.

    Nu prinsesje vanaf deze kant geen nieuws te melden.
    Veel liefs en toi toi toi
    TANNIE
    Zuid Afrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Waikanae Beach

Esther

Actief sinds 11 Mei 2013
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 43611

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 27 April 2014

Backpacken in het zuider eiland

08 Mei 2013 - 30 December 2013

als au-pair in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: